

![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Doświadczenie
Administrujemy lub zarządzamy na 28 osiedlach na terenie Warszawy, Ząbek i okolic, w tym na nieruchomościach o powierzchniach powyżej 30 tys m2.
Indywidualne, nie rutynowe podejście do Klienta
Działamy zgodnie z zasadą, że to my dostosowujemy się do potrzeb i oczekiwań naszych Klientów, a nie odwrotnie.
W oparciu o inicjatywę Mieszkańców i własne pomysły proponujemy rozwiązania wykraczające poza standardowe zarządzanie, wychodzące naprzeciw potrzebom danej Wspólnoty Mieszkaniowej.
Oparcie się na nowoczesnych technologiach
Wykorzystując nasze wieloletnie doświadczenie w zakresie nowoczesnych technologii elektronicznych i teleinformatycznych, staramy się przedstawiać rozwiązania usprawniające życie i funkcjonowanie na osiedlu.
System Zarządzania Jakością ISO-9001 i ISO-13485
Firma jest na etapie wdrożenia powyższych systemów. Ich certyfikacja nastąpi w br.
Doświadczenie w pozyskiwaniu funduszy unijnych
Firma korzysta z systemów komputerowych i teleinformatycznych zakupionych przy udziale środków UE z programu PHARE2003 Fundusz Dotacji Inwestycyjnych UMOWA WSPARCIA 2003/004-379/05.04/06/0050
Firma wdraża Systemy Zarządzania Jakością ISO-9001 i ISO-13485 przy udziale środków UE z programu SPO-WKP Wzrost Konkurencyjności MiŚP UMOWA WSPARCIA SPOWKP/2.1/4/14/1076
Maksymalna przejrzystość zarządzania
Jesteśmy gotowi wdrożyć internetowy system nadzoru nad zarządzaniem, gdzie każdy właściciel lokalu będzie miał bieżący wgląd we wszystkie dokumenty przetargowe, zlecenia, faktury, protokoły odbiorów i inne (np. notatki ze spotkań czy zgłaszanych przez siebie interwencji). Dodatkowo właściciel będzie miał dostęp do swoich rozliczeń, dokonanych wpłat i ewentualnej wysokości zaległości. Więcej w zakładce Portal
Doskonała znajomość lokalnej problematyki
Kilkunastoletnie doświadczenie w pracy na płaszczyźnie samorządowej oraz ogromna wiedza na temat problemów lokalnej społeczności pozwalają nam skuteczniej od innych rozwiązywać problemy mieszkańców osiedli, szczególnie te powstałe w relacjach z władzami miasta i powiatu.
Bezpośredni kontakt z administratorem
Nasi pracownicy regularnie pełnią dyżury na osiedlu. Są także dostępni za pośrednictwem internetu. Terminy dyżurów będą uzgodnione z Zarządem Wspólnoty.
Obowiązkiem administratora będzie prowadzenie rejestru wszystkich zgłoszeń i awarii z precyzyjnymi adnotacjami o dacie i godzinie: przyjęcia zgłoszenia, zainicjowania działań naprawczych oraz zakończenia tych działań. W okresowych sprawozdaniach informacje te będziemy przekazywać Zarządowi Wspólnoty.
Codziennym obowiązkiem administratora będzie również bieżąca ocena stanu nieruchomości.
Korzystna stawka za administrowanie
Ze względu na zakres i profesjonalizm oferowanych usług nasza oferta z pewnością zostanie uznana przez Państwa za atrakcyjną również pod względem ceny.
|